Časopis Font vydává již od roku 1991 reklamní a grafická agentura Kafka Design v Praha. Na osmašedesáti barevných křídových stranách vás zavede do světa grafiky, reklamy, prepressu, polygrafie a web designu. Je určen grafikům, fotografům, pracovníkům reklamních a marketingových agentur, ale i prepress studiím, tiskárnám a redakcím.
Pravidelně zveřejňuje rozhovory s významnými grafiky, fotografy nebo jinými umělci, představuje známé reklamní agentury, grafická studia či ateliery. Rozsáhlý materiál je vždy věnován corporate identity firem v daném oboru, včetně následného hodnocení jejich logotypů. Přinášíme informace o grafických a reklamních soutěžích (Zlatá pecka, soutěž Nejkrásnější kniha, Nejlepší výroční zpráva atd.). Font systematicky publikuje ukázky nových typů písma domácí i světové tvorby. Velice důležitou součástí časopisu jsou rubriky věnované hardware a software. Pravidelně jsou zveřejňovány testy různých hardwarových zařízení a periferií – příkladem jsou monitory, digitální fotoaparáty, tablety či tiskárny a skenery. Oblíbené jsou recenze programů pro grafiku a web design, včetně rubriky Krok za krokem (kuchařky různých počítačových grafických postupů a triků) a rozhovorů s českými web designéry. Časopis sleduje aktuální trendy zpracování obrazu a textu, stejně jako novinky v oblastech tiskových technologií a signmakingu.
Nedílnou součástí se stal rozsáhlý přehled firem, nabízejících služby v oblastech prepress, digitálního tisku a digitální fotografie. Čtenářsky populární je rubrika Ve zkratce s aktuálními zprávami a zajímavostmi z výtvarného i technického světa i prahy.
Grafická úroveň Fontu je vysoce ceněna, design časopisu byl ohodnocen v anketě reklamních odborníků a grafiků jako druhý nejlepší v ČR. Originálně řešené obálky přinášejí ukázky zajímavých, nestandardních tiskových technologií a materiálů (holografie, šestibarevný či metalický tisk, termogravura, výsek, ražba, voňavé barvy, ruční litografie a další). V předplatném jsou zahrnuty i přílohy ve formě tiskových materiálů nebo CD.