Redesign webu není jen o „novém kabátu“. Je to rozhodnutí, které může firmě přinést nové zákazníky, vyšší důvěru i výkon. Ale jak poznat, kdy je ten správný čas?
Pokud nad tím přemýšlíte, možná vám už některý z těchto signálů napověděl:
Design působí jako z roku 2010? Pomalu se načítá? Chybí mu responzivita? Vizuální styl je často to první, co návštěvníka odradí – nebo přesvědčí.
Dnes více než 60 % uživatelů prochází web na telefonu. Pokud se web rozpadá, nereaguje nebo se načítá dlouho, ztrácíte zákazníky ještě dřív, než si přečtou první větu.
Máte návštěvnost, ale nikdo se neozývá? Pak je pravděpodobné, že web:
Stále nabízíte službu, kterou už dávno neděláte? Jsou reference z roku 2018? Aktualizovaný web není jen hezčí – je důvěryhodnější.
Web byl vytvořen pro malou firmu, ale mezitím jste vyrostli. Přidali jste služby, nové jazyky, nové trhy – ale web na to nestačí.
Google má rád rychlost, čistý kód, dobře strukturovaný obsah. Staré weby to často nesplňují – a dostat se na přední příčky bez kvalitního základu je těžké.
Nové logo, nový styl, nová komunikace... ale web pořád stejný? Vizuální identita musí být jednotná napříč kanály.
Redesignujeme weby s cílem zlepšit výkon. Nejen vzhled. Využíváme UX a data, zohledňujeme vaši značku i cílové publikum – a navrhujeme řešení, které bude fungovat dlouhodobě.
Pokud si nejste jistí, jestli váš web funguje správně, ozvěte se. Rádi vám nezávazně dáme zpětnou vazbu nebo připravíme návrh vylepšení.