Ve studiu denně řešíme desítky otázek – jak má značka působit, co udělat s nefunkčním webem, kdy redesignovat nebo proč nestačí „jen logo“.
Píšeme o tom, co známe z praxe – o tom, jak vzniká dobrá značka, funkční web nebo promyšlená aplikace. A taky o tom, co se často podceňuje.
Značka je víc než logo. A někdy potřebuje restart. Každá značka stárne. A ne každá se dokáže přizpůsobit měnícímu se trhu, očekáváním zákazníků a vlastním ambicím. Pokud cítíte, že va...
Někdy nestačí opravit tlačítko. Někdy je čas začít znovu. Redesign webu není jen o „novém kabátu“. Je to rozhodnutí, které může firmě přinést nové zákazníky, vyšší důvěru i výkon. Al...
Webové stránky jsou první věcí, kterou si většina lidí o vaší značce prohlédne. Mnohdy ještě dřív, než s vámi promluví, než si přečtou recenzi nebo než vás osloví. A právě ten první dojem často rozhod...