Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi objednatelem (klientem) a poskytovatelem služeb vystupujícím pod obchodní značkou Grafik Praha, kterou v současnosti provozuje fyzická osoba – podnikající dle živnostenského oprávnění:
Poskytujeme služby v oblasti brandingu, webdesignu, vývoje webových stránek a aplikací. Konkrétní rozsah služeb je vždy stanoven individuálně dle dohody s klientem.
Spolupráce začíná potvrzením cenové nabídky nebo podepsáním smlouvy. V průběhu zakázky probíhá schvalování dílčích výstupů, jejichž forma je stanovena předem (např. e-mailem, online nástroji apod.).
Ceny jsou sjednávány individuálně. Standardní platební model zahrnuje tři fáze: 20 % záloha po potvrzení zakázky, 60 % po odevzdání hlavní části výstupů a 20 % po finálním schválení díla. Splatnost faktur je obvykle 7–14 dní, pokud není dohodnuto jinak.
Výstupy předáváme elektronicky, formáty a způsoby předání jsou definovány v rámci spolupráce. Termíny se řídí dohodnutým harmonogramem.
Po uhrazení všech faktur získává klient právo užívat výstupy pro účely definované ve spolupráci. Kód, design i texty zůstávají po dobu trvání spolupráce autorským dílem provozovatele, pokud není dohodnuto jinak. V rámci efektivity vývoje si vyhrazujeme právo znovu použít části obecného kódu, funkcionality či struktury (např. blogy, formuláře), které nejsou specificky vytvořeny na míru klientovi, pokud tím nedojde k porušení unikátnosti či důvěrnosti daného projektu.
Zodpovídáme za bezvadné dodání sjednaných služeb. Neodpovídáme za škody vzniklé nesprávným použitím výstupů nebo třetí stranou. Reklamace je nutné uplatnit do 10 dnů od dodání.
Veškeré osobní údaje zpracováváme dle platné legislativy. Podrobnosti naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
Tyto podmínky mohou být průběžně aktualizovány. Aktuální verze je vždy dostupná na webu. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.
Obchodní podmínky si můžete také stáhnout v PDF verzi zde.